Se Emne
 Print Emne
Nå Da! Så blev mine dybeste hemmeligheder afsløret...
Dare2think
www.dare2think.dk/images/photoalbum/album_42/1000x500purple_ghostboy_002.jpg


Nå da!
Så blev mine dybeste hemmeligheder da ellers lige afsløret i dag! (her til aften)
Man tror vel ellers at man helt for sig selv i egen bolig, for nedrullede gardiner godt kan gøre ting helt privat, uden nogen nogensinde overhovedet finder ud af det.
Sådan er det nok også for de fleste.
Men ikke mig. (Åbenbart)

Så siden mine hemmeligheder har set dagens lys, kan jeg sgu lige så godt fortælle alle i min verden det.

Ja jeg synger og danser herhjemme. Ja jeg synger faktisk godt og kan rent faktisk godt ramme en tone eller to. Kan dog også synge ganske forfærdeligt!
Ja jeg leger at jeg har en mikrofon. Ikke altid, men nogengange og ja ok jeg har rent faktisk en mikrofon. Den er til min xbox, til mit guitarhero, som jeg så dog ikke har turde endnu at synge til, da man skal være sindsygt korrekt i det spil og er nervøs for at måske er det bare mig selv der synes jeg kan ramme tonerne.
Men nu hvor det hele er ude i dagens lys, skulle jeg måske bare prøve med spillet....

En af de ting der blev afsløret i mit syngeri er at jeg den anden dag skrålede med på Abba - The Visitors for fulde blæs!
Den fik ikke for lidt med sang og dans. (og nedrullede gardiner, dog åbne vinduer som jeg havde glemt alt om)
Synger med på alt der lige den dag har den rette følelse. Metal, 80er... ja og så Abba, fordi jeg kan rent faktisk godt lide Abba!

Det blev også afsløret at jeg flytter mine glas.
Fordi mig og min logik gør jo at jeg bruger alle mine drikkeglas.
Det jeg gør er at jeg bruger dem i rækkefølge. Ofte de første 4 af de 6 jeg har. Når jeg så vasker de fire op jeg har brugt, flytter jeg de to sidste i skabet frem og de opvaske 4 tilbage, sådan at alle bliver brugt.
Har kun mødt en anden i mit liv der gør ligesom jeg. Og jeg som han, synes altså ikke det er mærkeligt, fordi, man kan jo lige så godt bruge alle de glas man har, fremfor at have nogle til at stå og samle støv Blink

Kong Hector blev skam også nævnt. Omend ikke som Kong Hector. Men katten på taget. Som jo er en af hans ynglingspladser i hans Kongerie.
Der er et træ han altid kravler op af og ligger sig under dens blade på taget og nyder livet.
Han elsker naturligvis også at ligge på tørrestativet. Omend er hans ynglingsplads der pt invaderet af et grantræ der er vokset rigtig godt henover sommeren. Men så er det jo godt at et tørrestativ har to pæle Bredt grin

Lidt flere ting kom frem i lyset. Såsom mine meget alternative måder at sove på som åbenbart minder om gymnastik. De som før har været samme sted som jeg når jeg har sovet, har vidnet fint om mine virkelig spøjse måder at bruge min sovende krop på. For ja jeg ligger gerne på ryggen med benene over kors oppe i luften og sover sådan. Spørg mig virkelig ikke om hvordan fanden jeg gør det, for jeg aner det sgu ikke. Bredt grin
Sætter mig også gerne op og råber og kommandere rundt med et eller andet. Andre har sågar ført hele samtaler med mig om dybe ting (de sagde det var dybe ting)
Har i mange år overvejet at optage mig selv når jeg sover. Men tør egentlig ikke, fordi jeg ved jeg sgu er for kreativt sovende Bredt grin

På den mindre humoristiske side, blev det også afsløret at jeg går og skælder ud og smækker lidt med tingene. Det sker gerne når jeg er dybt frustreret og ked af det og har brug for afløb og i mit introverte liv ikke ved hvad jeg ellers skal gøre.
Lever jo efter et mantra der hedder at man ikke skal bruge sig selv som skraldespand. En skraldespand skal man jo huske at tømme.

Det er jo egentlig hvad man måske ville mene var småting. Men for mig er alle disse ting en stor del af mit liv og den jeg er. Måden jeg gør ting på. Måden jeg lever på. Måden jeg viser glæde og sorg på.

Alt dette blev afsløret af mit husspøgelse. Ja du læste helt rigtigt. Jeg har et husspøgelse, som jeg beklageligvis havde glemt alt om (Undskyld spøgelse)

Han har fulgt mig i alle de nu 11 år jeg har boet her. Min opture. Mine nedture. Og alt ind imellem.
Selv mit musik er blevet lyttet til og det er så iøvrigt ikke alt han kan lide af det jeg hører.
Vi spurgte lidt ind til ham, for fx at finde en tidsalder han var fra.
Han er fra 70erne og kan blandt andet lide Smoke on the water af Deep Purple.
Creedence Clearwater Revival var også et hit da han levede.
Han ville dog ikke af med så meget om ham selv. Dog havde han en yamaha knallert.

Jeg spurgte ham om han forstod hvad min computer var.
Til det svarede han: Ja en radio med billeder.
Det er jo også rigtigt nok i og med jeg altid hører musik og der altid er billeder af et eller andet igang på min skærm.

Gad nu godt have fået hans navn (fulde navn) så ville jeg da have haft søgt på ham.
Hører og ser jo netop ikke en skid når det kommer til spøgelser. Så derfor kan jeg jo ikke finde ud af mere omkring ham selv eller se ham når han er her.

Måske er han en af dem der bare synes det er fint nok at være som han er, og måske ikke vil videre. Eller også ved han ikke han kan?
Hyggeligt er det dog, men han må da gerne smide en skærv til huslejen Bredt grin

Tak til kanalen der var her og hjalp med kommunikationen!




.
Signature
Happy Thoughts from Dare2thinK
Share This Post:
Facebook Google Tweet This
 
Web

Share This Thread
Social Sharing: Facebook Google Tweet This
Facebook Like:


Hop til Forum: