Se Emne
 Print Emne
Kaotisk Vinduespudsning
Dare2think
www.dare2think.dk/images/news_cats/leifheit-rengoeringspakke-til-gulv-medfoelger-teleskopstang-svaber-toermoppe-og-gummikost.jpg


Jeg kan fint samle et højtalersæt uden brug af vejledning, også selvom der er ekstra bassbooster og sær volumeknap til.

Jeg kan fint nok sætte en computer sammen så den faktisk virker.
Det går også fint med opsætning af wifi (såfremt skidtet virker i forvejen)

Faktisk er jeg god til at samle rigtig mange ting - gerne uden brug af vejledning og de fleste gange uden overskud af skruer og diverse bits.

Som jeg stod ude i Bilka i dag, kiggede jeg på et vinduespudsesæt.
Det var skide smart. Det var et klik sæt!
Alt muligt der passede til én stang og bare med et klik.
Ser i - jeg prøver til evighed eller i hvert fald så længe jeg bor her, at finde metoder der kan gøre mit liv nemmere, blandt andet vinduespudsning. Fordi det har jeg et større behov for end jeg burde - (vinduespudsning)
Jeg har nemlig duer i baggården!
De fleste af jer har nok hørt mit evindelige brokkeri over de pis duer i baggården og hvordan de lige laver en: *SKIDESPRØJT på mine vinduer.
Enten har de den dovne: DRYPBARENEDLANGSOMT
Andre gange har de: JEGSANGOGJEGFLØJTEDEJEGSKEDSÅDETSPRØTJEDE.

Af og til holder mågerne dem med hof og laver en: FLYVINDFRASIDENOGSKIDGRUNDIGT.

Mine vinduer er sådanne med en sikkerhedsanordning inde i vinduet, så man skal lige klikke den åben og så kan man vende vinduet hele vejen rundt.

Det er også fint og godt alt sammen - Hvis ikke jeg altså ikke har noget imod at få duelort og mågelort på mig og i køkkenet!

Så derfor er jeg ofte på udkig efter ting der kunne gøre mit vinduespudser liv lidt lettere.

Denne klik anordningsting ude i Bilka.
Det var skide smart! Virkelig - Hvis altså ellers man kunne finde ud af det.
Jeg måtte opgive. HA jeg måtte opgive at finde ud af hvordan man satte en vinduespudser på en fucking stang.
Kiggede rent faktisk på den vejledning der var - men blev ikke klogere.

Man kan mangt og meget - indtil man bliver mødt med smarte klik anordninger! Bredt grin
Signature
Happy Thoughts from Dare2thinK
Share This Post:
Facebook Google Tweet This
 
Web

Share This Thread
Social Sharing: Facebook Google Tweet This
Facebook Like:


Hop til Forum: